חיפוש

עידן בן אור – קידום אתרים

 

בעלי עסקים רבים אשר מוצאים את עצמם חסרי אונים בנוגע לבנייה וקידום האתר שלהם ניצבים מול דילמות לא פשוטות הקשורות לבחירת בעל המקצוע אשר יקדם את האתר שלהם בצורה הטובה ביותר. אז מדוע עליהם לבחור בעידן בן אור וכיצד באמצעותו ניתן לשפר את מעמד העסק בזירה האינטרנטית?

 

קידום אתרים באמצעות עידן בן אור

עידן בן אור הוא המייסד והבעלים של עידן בן אור – קידום אתרים. עידן הוא בעל ניסיון עשיר בתחום קידום אתרים, ומשמש כיועץ קידום אתרים ומומחה בבניית אסטרטגיות שיווק מוכחות אשר ממנפות את בעל העסק לגבהים שלא הכיר בעבר. בעברו שימש עידן כסמנכ"ל אסטרטגיה בקבוצת אנגורה מדיה, והוא בעל ניסיון עשיר בקידום עסקים קטנים ובינונים, זאת לאור העובדה כי מילא שורה של תפקידים בתחום אשר כוללים בין היתר ניהול סוכנות קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים, וכן משמש כמנהל קידום האתרים של האתרים הגדולים ביותר במשק הישראלי. קידום אתרים באופן מקצועי ומניב תוצאות מחייב בעל מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום ועידן בן אור נחשב כיום לאחד מיועצי השיווק וקידום האתרים המצליחים ביותר בישראל, ועל כך יעידו עשרות הלקוחות המרוצים אשר הצטרפו לאורך השנים.

ללכת על בטוח

קידום אתרים הוא תחום מתפתח ומרתק, אשר דורש הסתגלויות שונות בהתאם לחידושים אשר מתקיימים באופן תדיר. לצורך כך, ישנה חשיבות מכרעת בבחירת בעל מקצוע אשר מכיר את התחום ואשר בעל העסק יכול להרגיש שהוא "בראש שקט", בעיקר מאחר וקידום אתר מתבצע באופן שבו חייבת להתבצע השקעה כספית לא מועטה, תלוי בתקציב של הלקוח. בבחירה בעידן בן אור הלקוח יכול לחוש בטוח מאחר והוא נמצא בידיים הטובות ביותר, עם איש מקצוע אשר לו שנים ארוכות של ניסיון אשר חי ונושם את עולם הקידום האורגני ועל כן מדובר בבחירה בטוחה וטובה לבעל העסק אשר מעוניין למנף את העסק שלו לתוצאות הטובות ביותר.

שקיפות מלאה

מאז הקים את החברה החליט עידן בן אור כי הלקוח הוא הדבר החשוב ביותר, ובתחום שבו התוצאות נמדדות באופן תדיר חשובה שקיפות. על כן, בעבודה עם עידן בן אור לקידום האתר שלכם מובטחת ללקוח שקיפות מלאה הכוללת בין היתר דו"ח חודשי מפורט המשקף את דירוג האתר נכון לאותו חודש, כמו גם פירוט על הפעילות שנעשתה ודגשים נוספים אשר חשובים הן לבעל העסק, זאת כדי ליצור שקיפות מלאה וזמינות לכל בעיה אשר צצה במשך הדרך, באמצעות שיטות מוכחות אשר מניבות תוצאות מרחיקות לכת עבור בעל העסק המעוניין לקבל את התוצאות הרצויות לו באופן המקצועי והטוב ביותר, תוך שמירה על זמינות מלאה של עידן לכל שאלה או תהייה של בעל העסק לאורך התהליך של קידום האתר.

אולי תאהבו גם את